vrijdag 5 april 2013

Vaarwel verjaardagsslinger



Photo: Binnenkort een feestje? Met deze retro Honeycombs van ENGEL. geef je kleur aan ieder huis, feest, kinderkamer of huwelijk.

Overal zie je ze opduiken deze retro honingraatballen ter vervanging van de klassieke slinger om je feestje mee te pimpen. Er bestaan al veel sites waarop je er zelf mee aan de slag kan met schaar, zijdepapier en karton, bijvoorbeeld op www.pinterest.com  onder categorie knutsel en doe het zelf geef je de zoekterm 'honey comb balls' in.
Mijn handige grenzen reiken echter niet ver dus laat ik deze kunstwerkjes over aan de echte knutselaars onder ons. Ik ging echter wel op zoektocht en had een eureka moment in de Zeeman, Brugge waar ik deze exemplaartjes vond aan een schappelijk prijsje, 0.79 € per bal.

 


Een al even leuke retro broer, zijn de papier pompoms, ook uit zijde papier gemaakt. Hiervan vond ik deze handleiding op pinterest.


Gepinde afbeelding
Waar is dat feestje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten