vrijdag 7 juni 2013

HAY

Al heel lang staat dit tafeltje op mijn verlanglijstje, bewijs daarvan op  pinterest en nu is ie helemaal van mij, dankzij mijn lieve opmerkzame Dubai vriendjes. Heb er 40 jaar over gedaan maar dit is officieel mijn eerste design meubelstukje. Ik betrap mezelf op verliefde blikken richting tafeltje.


Bijzettafel DLM (don't leave me) van het Deense designmerk HAY
Een verlangen die uitkomt, dat is mijn kleine geluk.
Dit tafeltje komt trouwens uit een hippe winkel waar ik als ik in Antwerpen ben, graag binnen spring: moose in the city

1 opmerking:

  1. Prachtig tafeltje. Jammer dat ik het niet in hout kan maken. Of moet ik nu een lascursus nog volgen ?
    Proficiat met je blog. Ik ben nu ook eindelijk een volger geworden. GROETJES GREG

    BeantwoordenVerwijderen