dinsdag 19 augustus 2014

Pinterest inspiratie

Lekker lui vandaag, daarom verwen ik jullie op mijn laatste Pinterest vondsten.


pinata zelf maken
Die pinata wil ik echt wel proberen. Hopelijk delen mijn kinderen deze kriebel en vind ik tijd en goesting om eraan te beginnen.
Oversized single initial in kid's room. Cute!
Voor een kinderkamer vind ik deze gigantische letter wand een heel tof idee. En ze geraken er niet snel uitgegroeid. Ook de boekenkast rond het raam is origineel

#DIY A Cute Keepsake Gardening Craft
planthaar
inspiration zone
Magnolia's bloeien in juni dus moet ik hierop een jaartje wachten. Tijd genoeg om zo'n vaas te scoren op een rommelmarkt of  kringloop center

Dennisport, Cape Cod - Qoute - Beach - 8x10 Art Photographic Print - Made by artstudio54 on ETSY
als er één spreuk is die me op het lijf geschreven is, dan is het deze wel. Voor mijn zoon Niels trouwens ook , ik hoop dat mijn pre puber console freak, die verwondering en fantasie nooit verliest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten