zondag 20 oktober 2013

feestje

Oktober was hier het feest maandje wel. Niet in het minste omdat de jongens 10 werden. Ideeën om het geheel wat aan te kleden deed ik op op pinterest en haar blog.

Taart versieren:
Maak met twee satéstokjes een slinger om in je taart te planten. In plaats van driehoekjes kan je ook letters of cijfers aan het touw bevestigen maar dan denk ik is het niet recto verso en heeft je taart maar één mooie kant. Ik gebruikte hier inpakpapier voor mijn driehoekjes maar ondervond bij een latere poging dat harder papier beter lukt.



 

 
 


Ballon nummer
plak met behulp van plak tags de 'tjoepkes' van de ballonnen vast aan de muur in een cijfer



Uitdeelzakjes voor klas (40 stuks *zucht)

 
en hier haalde ik de mosterd:
the given life: Happy Birthday Baby! {and how to make a paint chip flag garland cake topper}
http://www.pinterest.com/source/welivethegivenlife.blogspot.com/
Balloon number.  Wall decor.  Birthday decoration.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten