woensdag 15 mei 2013

Groovy Magnets

Tijdens de laatste Invasie in Antwerpen deed ik heel wat inspiratie op en werd bij gevolg ook mijn verlanglijstje groter. Eén van mijn favorieten was strijder Groovy Magnetszij verdelen magneet krijtbord behang, stickers en magneten.
Vooral het krijtbord magneet behang vond ik innoverend. Ze verkopen het behang in figuren of gewone stroken.

Krijtbord Magneet BEHANG

Gezien mijn bijna tieners de giraffen en olifanten ontgroeid zijn, is mijn plan een strook krijtbordmagneet behang tussen bureau en boekenplank horizontaal te bevestigen. Daarna nog enkele sterke magneten en ze kunnen naar hartenlust hun schoolwerk planningen ophangen, de stelling van Pythagoras instuderen...of naar alle waarschijnlijkheid gewoon droedelen*

Pion magneten WIT
*droedelde droedel zelfst.naamw. (m.) Uitspraak:   ['drudəl] Verbuigingen:   droedel|s (meerv.) patroontje dat je min of meer gedachteloos tekent Voorbeeld:   `zomaar wat droedels tekenen en dan inkleuren en er een kunstwerk van maken` ...Invasie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten