maandag 20 mei 2013

Buurvrouw cadeautje

Om buurvrouw Cécile te bedanken voor de goede zorgen voor onze bejaarde kat Smudge tijdens een lang weekend weg,

bakten we de muesli koekjes.
Ik kocht in Kringloop Brugge, een ankerglas pot. Voor de geïnteresseerden: er stonden twee rekken vol gloednieuwe potten in alle maten, voor de mijne betaalde ik €1
De pot zelf bekleedde ik met vetvrij papier, kwestie van de cadeau verpakking eens aan de binnenkant te hangen.

Daarin gingen de koekjes, daarop deksel en als versiering knoopte ik een stuk gele fluo wol die ik nog over had van de fluo sjaal. Daarrond bevestigden we twee pomponnetjes die we maakten via deze 'vork pompon' handleiding.

En een kartonnen kattenkopje die Emiel voor me tekende.


Buurvrouw Cécile was gecharmeerd. Al geven Niels en ik toe dat we nog wat meer hadden mogen oefenen op gestroomlijnde pomponnetjes, Enfin 't is de geste die telt hé en de koekjes waren alvast dik in orde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten