zondag 31 augustus 2014

Pinterest inspiratie

Voetbal overmeestert dit huis, en ook al ben ik zelf niet vies van een streepje Brabançonne vreugde, als de Belgen eens niet spelen, grasduin ik als enige vrouw in mijn testosteron gezinnetje graag op Pinterest
Mijn zalig virtuele wereld waar ik mijn leven helemaal zelf kan inrichten zonder één euro uit te geven, één pot vuil te maken, winkels af te schuimen of uren voor de spiegel te staan. Dit zijn alvast mijn recente pins:

Zou enkel de muren een ander kleurtje geven voor de rest: love it!
ik heb mijn oog op die boomstamtafeltjes, sterke mannen gezocht om dit in mijn living te komen zetten

The french bun. Also known as the dancer's secret to a perfect messy bun
moet te doen zijn in een haastje 's morgens
Floating origami boat candles
alvast ideetjes aan 't opdoen voor de communie van de jongens volgend jaar. Tof die drijvende bootkaarsjes
Feestidee – snoepketting servethouder
Verboden te snoepen voor het eten
flying! - what a cute idea! Must do with the kiddos!
wauw, mega tof voor een foto shoot
Pink Gin Cocktail - gin, tonic & grapefruit w/ squeeze of lime
Gin tonic met pompelmoes sap: deze heb ik al gemaakt, succes verzekerd
Grilled Pesto Shrimp Skewers - Serve these at your next backyard BBQ or serve them with pasta or a salad for a quick weeknight meal!
nooit genoeg bbq receptjes

Als jullie de juiste recepten, of verkoopadressen van mijn pins willen weten, stuur ik jullie graag door naar mijn pinterest pagina.

En nu is het uitkijken naar donderdag. Komaan Duivels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten