zondag 31 augustus 2014

Puur genieten, Pascale Naessens

Je moet al op een andere planeet wonen als je deze dame en haar boeken niet kent. Wij trachten regelmatig volgens haar filosofie te eten. Het is lekker eerlijk, gezond en vooral voor mij verschaft het de nodige plaats om aan andere zoete zonden te besteden. Een perfect compromis toch! Veel mensen opperen dat ze nog steeds honger hebben omdat ze het gegeven pasta/rijst/aardappelen missen. Geloof me, het zit tussen de twee oren. Ik houd ook van een lekkere Italiaanse pasta of een steak met frietjes maar kook je haar recepten dan mis je echt die koolhydraten niet. Zij kookt immers met gerechten die je die 'bite' geven, door bijvoorbeeld linzen, kikkererwten, quinoa, noten, bloemkool eraan toe te voegen.
Vandaag maakte ik als lunch: 'salade met broccoli, avocado en geitenkaas' uit het boek Puur genieten
...en dat wafeltje bij de koffie nadien smaakte des te meer.
Excuses voor mijn euforisch wazige foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten