dinsdag 7 mei 2013

Fluo sjaal

Mijn eerste blog maand zit er op en ik denk dat ik het niet slecht deed met mijn 12 berichtjes. Vrees wel dat ik dit tempo niet aanhoud maar zolang de inspiratie vloeit, toon ik jullie graag mijn wereld.
En mei mag ik op een heel leuke manier aankondigen met mijn unieke fluo sjaal. De wol en naalden kocht ik in Veritas in een 'ik denk dat ik eens ga breien' bui. Na enige privé lessen bij een vriend, mijn grootmoeder en veel gefoeter via youtube, geraakte ik nog steeds niet verder dan enkele rijtjes rechts of averechts met veel gaten. Ondertussen wist ik in mijn hoofd wel al perfect hoe 'de sjaal' er zou uitzien. Gevolg, mijn naalden en wol bleven werkloos hangen. Tot op een zekere dag Liliane, de lieve mama van vriendin Cindy terloops aanbood of ik breiwerk voor haar had. Met een ongekende snelheid overhandigde ik haar mijn zakje wol, met instructies en nog geen twee weken later, kreeg ik hem terug, prachtig afgewerkt en volkomen uniek.



Voor de kenners, dit is de halve engelse sjaal steek, wol en naalden nr 8
In het besef dat mei geen moment is voor een sjaal blog, ben ik als rasechte koukleum toch dolgelukkig met mijn warme nek.
Driewerf hoera voor alle Liliane's in deze wereld!

1 opmerking:

  1. Dag Bazar Populair,

    Prachtige sjaal die je maakte. Bovendien een leuk accentje met de fluo-wol. De sjaal zal je zeker deze maand van pas komen met deze regenachtige dagen ;)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen