donderdag 4 april 2013

Bihapi plage

Hier gaat ie dan mijn eerste berichtje op mijn eerste blog. Nog een beetje stuntelig, nog een beetje bevreesd voor het grote medium waarin ik mijn woorden prijs geef en vooral nog op zoek naar het juiste format en layout dus bear with me als het er nog niet zo sexy uit ziet als ik in mijn hoofd heb maar we komen er wel, met trouwens dank aan mijn ventje http://www.praevisionem.tumblr.com/ die hier gelukkig wel veel verstand van heeft en me geduldig alles voor toont.

Met deze blog wil ik de wirwar aan informatie in mijn hoofd een beetje ordenen, jullie deel laten uitmaken van: tips voor trips, eenvoudige maar succesvolle recepten of nieuwe ingrediënten, leuk leesvoer, de manier om je haar er ingewikkeld opgestoken te laten uitzien, activiteiten met de kinderen, dat éne bijzondere  lunch adresje, kortom, alles wat je happy maakt.

Enjoy!



1 opmerking:

  1. Hallo Sofie! Mooi mooi. Je profielpagina die hier in het indonesisch opent is extra cool en exotisch;) Zeg niet zomaar een vrouw tegen een wanita!! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen