maandag 8 september 2014

Bombay curry

Vertrouwde blog lezers, weten dat wij een tussenstop in de Emiraten gemaakt hebben van 6 jaar. Een periode die ik koester en me heel veel mooie ervaringen heeft opgeleverd, met als klap op de vuurpijl de geboorte van onze tweeling. Het wonen in een land, compleet anders dan thuis, is zo verrijkend en boeiend. De kans die je krijgt om mensen van over de hele wereld te ontmoeten is onbetaalbaar en een bron waar ik nog steeds veel geluk en inspiratie uit haal. Zo ook het receptje die ik graag met jullie wil delen. Ik kreeg het 'Curry and chilli cookbook' van Indische Janet.
In het recept worden geen groentjes toegevoegd. Ik heb er al zelf boontjes bij gedaan maar nu maakte ik een kikkererwtenslaatje die ik pikte van Pinterest en koud serveerde. En het rundsvlees ruilde ik voor kip. Serveren met rijst en peterselie.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten